Wkład użytkownika
(od najświeższych | od najstarszych) Zobacz (20 nowszych | 20 starszych) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)
- 21:25, 10 lis 2021 (różn. | hist.) . . (-48) . . m Wprowadzenie do encyklopedii (ostatnia)
- 00:04, 21 mar 2019 (różn. | hist.) . . (+1) . . m Ewolucja poglądów na dziecko i okres dzieciństwa (ostatnia)
- 17:40, 3 mar 2019 (różn. | hist.) . . (+37 313) . . N Odpowiedzialność jako cel edukacji dzieci (Utworzono nową stronę "Odpowiedzialność człowieka, bycie odpowiedzialnym mieści się w kategorii zachowań etycznych, rozłożonych w czasie i w przestrzeni, daleko i blisko, tu i teraz i...") (ostatnia)
- 23:04, 15 lut 2019 (różn. | hist.) . . (+40 003) . . N Edukacja człowieka ku emancypacji (Utworzono nową stronę "''Zwierzę rodzi się zaprogramowane. Jego geny decydują o zachowaniu (…). Ma krótkie dzieciństwo, które wystarczy dla jego adaptacji do ograniczonej rzeczywistoś...") (ostatnia)
- 22:49, 15 lut 2019 (różn. | hist.) . . (0) . . N Plik:Gdzie jestem.png (ostatnia)
- 22:46, 15 lut 2019 (różn. | hist.) . . (0) . . N Plik:Jakim jestem.png (ostatnia)
- 22:41, 15 lut 2019 (różn. | hist.) . . (0) . . N Plik:Kim jestem.png (ostatnia)
- 22:50, 14 lut 2019 (różn. | hist.) . . (0) . . m Koncepcje edukacji przedszkolno-szkolnej dzieci. Niektóre, wybrane - hasło otwarte (ostatnia)
- 22:48, 14 lut 2019 (różn. | hist.) . . (+36 626) . . N Koncepcje edukacji przedszkolno-szkolnej dzieci. Niektóre, wybrane - hasło otwarte (Utworzono nową stronę "Wiele jest ciekawych i sensownych propozycji pomocy dziecku w nabywaniu umiejętności i wiadomości, ułatwiających mu przekroczenie progu szkolnego, ale są to z regu...")
- 00:15, 12 lut 2019 (różn. | hist.) . . (-2) . . m Innowacyjność w działaniu nauczyciela – hasło otwarte (ostatnia)
- 00:09, 12 lut 2019 (różn. | hist.) . . (-2) . . m Innowacyjność w działaniu nauczyciela – hasło otwarte
- 00:03, 12 lut 2019 (różn. | hist.) . . (+71 717) . . N Innowacyjność w działaniu nauczyciela – hasło otwarte (Utworzono nową stronę "<blockquote>'''''Uwaga wstępna do opracowania'''''. Rozważania o innowacyjności można poprowadzić w różnych aspektach i wielu kierunkach. Można analizować a) od...")
- 21:47, 10 lut 2019 (różn. | hist.) . . (+51) . . m Nauczycielski autorytet czy nauczyciel z autorytetem? Rozważania w tle z B. Nawroczyńskim (ostatnia)
- 21:26, 10 lut 2019 (różn. | hist.) . . (-1) . . m Nauczycielski autorytet czy nauczyciel z autorytetem? Rozważania w tle z B. Nawroczyńskim
- 21:25, 10 lut 2019 (różn. | hist.) . . (+27) . . m Nauczycielski autorytet czy nauczyciel z autorytetem? Rozważania w tle z B. Nawroczyńskim
- 21:20, 10 lut 2019 (różn. | hist.) . . (0) . . N Plik:Bledne kolo.jpg (ostatnia)
- 21:16, 10 lut 2019 (różn. | hist.) . . (+343) . . m Nauczycielski autorytet czy nauczyciel z autorytetem? Rozważania w tle z B. Nawroczyńskim
- 20:47, 10 lut 2019 (różn. | hist.) . . (+154) . . m Nauczycielski autorytet czy nauczyciel z autorytetem? Rozważania w tle z B. Nawroczyńskim
- 20:30, 10 lut 2019 (różn. | hist.) . . (+42 888) . . N Nauczycielski autorytet czy nauczyciel z autorytetem? Rozważania w tle z B. Nawroczyńskim (Utworzono nową stronę "W tytule ukryte jest pytanie o status nauczyciela w społeczeństwie, także w społeczności dziecięcej i młodzieżowej. Szczegółowo chodzi o to, czy nauczycielowi...")
- 14:34, 3 lut 2019 (różn. | hist.) . . (+47) . . m Main Page (ostatnia)
(od najświeższych | od najstarszych) Zobacz (20 nowszych | 20 starszych) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)