Wkład użytkownika
(od najświeższych | od najstarszych) Zobacz (50 nowszych | 50 starszych) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)
- 23:53, 23 sty 2016 (różn. | hist.) . . (+36) . . m Pedagogie (ostatnia)
- 23:50, 23 sty 2016 (różn. | hist.) . . (+36) . . m Obserwacja zachowań dzieci (ostatnia)
- 23:50, 23 sty 2016 (różn. | hist.) . . (+35) . . m Niedyrektywność (ostatnia)
- 23:46, 23 sty 2016 (różn. | hist.) . . (+36) . . m Fonoholizm dziecięcy (ostatnia)
- 23:43, 23 sty 2016 (różn. | hist.) . . (+36) . . m Dziecko trudne (ostatnia)
- 23:42, 23 sty 2016 (różn. | hist.) . . (0) . . m Dziecko/dzieciństwo w biblii (ostatnia)
- 23:40, 23 sty 2016 (różn. | hist.) . . (+36) . . m Dogoterapia dziecka chorego (ostatnia)
- 23:35, 23 sty 2016 (różn. | hist.) . . (+25 886) . . N Wyobraźnia w dzieciństwie – hasło otwarte (Utworzono nową stronę "O wyobraźni możemy zgodnie powiedzieć, że po prostu jest. Tej zgody już jest mniej gdy próbujemy dokonać jej charakterystyki. W wielowiekowej debacie o jej istoc...") (ostatnia)
- 23:21, 23 sty 2016 (różn. | hist.) . . (+118) . . N Plik:Wyobraznia.png (Źródło: Przedmioty zwykłe i niezwykłe… w kolażach najmłodszych studentów. Red. Waloszek Danuta. Kraków 2013) (ostatnia)
- 22:15, 23 sty 2016 (różn. | hist.) . . (+52) . . m Wiek rozwojowy (ostatnia)
- 23:16, 22 sty 2016 (różn. | hist.) . . (-6) . . m Wiek rozwojowy
- 23:12, 22 sty 2016 (różn. | hist.) . . (0) . . N Plik:Wzor.png (ostatnia)
- 23:03, 22 sty 2016 (różn. | hist.) . . (-6) . . m Właściwości zabawy (ostatnia)
- 23:02, 22 sty 2016 (różn. | hist.) . . (+5) . . m Rozpoznanie – poznanie dzieci i środowiska ich życia – hasło otwarte (ostatnia)
- 22:57, 22 sty 2016 (różn. | hist.) . . (+6474) . . N Przedszkola w Polsce i Europie - hasło otwarte (Utworzono nową stronę "Kraje dawnej Unii Europejskiej osiągnęły wskaźnik upowszechnienia edukacji przedszkolnej, prawie 100%. W Polsce przedszkola rozumiane są najczęściej jako dobro so...") (ostatnia)
- 22:52, 22 sty 2016 (różn. | hist.) . . (+3) . . m Wiek rozwojowy
- 22:48, 22 sty 2016 (różn. | hist.) . . (+8) . . m Main Page
- 00:10, 22 sty 2016 (różn. | hist.) . . (+52) . . m Seksualizacja dzieciństwa - hasło otwarte (ostatnia)
- 00:07, 22 sty 2016 (różn. | hist.) . . (+2034) . . m Main Page
- 00:40, 21 sty 2016 (różn. | hist.) . . (+25 567) . . N Animacja (Utworzono nową stronę "Etymologię pojęcia „animacja” wywodzi się z dwóch wyrazów: anima (dusza) i animo (ożywiam). Określają one cel animacji, który sprowadzić można do następu...") (ostatnia)
- 00:32, 21 sty 2016 (różn. | hist.) . . (+30 553) . . N Audycje dziecięce (Utworzono nową stronę "Audycja to termin występujący najczęściej w sferze środków masowego przekazu. W szerokim ujęciu audycja jest aktem komunikacji zachodzącym między nadawcą a odb...") (ostatnia)
- 00:10, 21 sty 2016 (różn. | hist.) . . (+3857) . . N Niewinność dziecka (Utworzono nową stronę "W kulturze zachodniej niewinność, jako brak winy w odniesieniu do przestępstwa, niesprawiedliwości i zła, jest uprzywilejowaną cechą dzieciństwa w opozycji do ni...") (ostatnia)
- 00:00, 21 sty 2016 (różn. | hist.) . . (+3243) . . N Seksualizacja dzieciństwa - hasło otwarte (Utworzono nową stronę "To proces kulturowy, w wyniku którego dziecko traktowane jest w kategoriach obiektu seksualnego, obecny w literaturze od lat osiemdziesiątych XX wieku głównie w odni...")
- 00:09, 18 sty 2016 (różn. | hist.) . . (-34) . . m MediaWiki:Common.css (ostatnia)
- 00:04, 18 sty 2016 (różn. | hist.) . . (-6) . . m MediaWiki:Common.css
- 00:03, 18 sty 2016 (różn. | hist.) . . (+5) . . m MediaWiki:Common.css
- 00:01, 18 sty 2016 (różn. | hist.) . . (+35) . . m MediaWiki:Common.css
- 00:00, 18 sty 2016 (różn. | hist.) . . (-11) . . m MediaWiki:Common.css
- 23:59, 17 sty 2016 (różn. | hist.) . . (+36) . . m MediaWiki:Common.css
- 23:57, 17 sty 2016 (różn. | hist.) . . (+34) . . m MediaWiki:Common.css
- 23:55, 17 sty 2016 (różn. | hist.) . . (+3) . . m MediaWiki:Common.css
- 20:46, 17 sty 2016 (różn. | hist.) . . (-6) . . m MediaWiki:Common.css
- 20:41, 17 sty 2016 (różn. | hist.) . . (+6) . . m MediaWiki:Common.css
- 20:40, 17 sty 2016 (różn. | hist.) . . (+23) . . m MediaWiki:Common.css
- 20:37, 17 sty 2016 (różn. | hist.) . . (+6) . . m MediaWiki:Common.css
- 20:36, 17 sty 2016 (różn. | hist.) . . (+3) . . m MediaWiki:Common.css
- 20:34, 17 sty 2016 (różn. | hist.) . . (+30) . . m MediaWiki:Common.css
- 23:21, 13 sty 2016 (różn. | hist.) . . (+36) . . m Towarzyszenie w rozwoju (ostatnia)
- 23:20, 13 sty 2016 (różn. | hist.) . . (+15 142) . . N Zabawa w i dla edukacji dziecka (Utworzono nową stronę "Zabawa jest przejawem biologicznych i psychicznych potrzeb dziecka. Jest również uzewnętrznieniem historii człowieka – po raz pierwszy tezę tę ogłosił Hall. Za...")
- 23:08, 13 sty 2016 (różn. | hist.) . . (+69) . . m Ruch jako atrybut zabawy (ostatnia)
- 23:07, 13 sty 2016 (różn. | hist.) . . (+52) . . m Właściwości zabawy
- 23:04, 13 sty 2016 (różn. | hist.) . . (+6947) . . N Ruch jako atrybut zabawy (Utworzono nową stronę "Proces tworzenia przez dziecko zabawy jest ruchem. Ruch powoduje aktualizację doświadczeń potrzeby zabawy. Zabawa zawsze porusza się w czymś, czyli w określonym...")
- 20:26, 11 sty 2016 (różn. | hist.) . . (+21 668) . . N Przekład literatury dla dzieci (Utworzono nową stronę "Utwory dla dzieci – zarówno jako teksty źródłowe i ich przekłady – to teksty kultury, istniejące w dynamicznym układzie odniesienia, warunkowane zmieniającym...")
- 23:00, 10 sty 2016 (różn. | hist.) . . (-4) . . m Zstępny - hasło otwarte (ostatnia)
- 23:00, 10 sty 2016 (różn. | hist.) . . (-4) . . m Władza rodzicielska (ostatnia)
- 23:00, 10 sty 2016 (różn. | hist.) . . (-5) . . m Wstępny - hasło otwarte (ostatnia)
- 22:59, 10 sty 2016 (różn. | hist.) . . (-4) . . m Sądownictwo na rzecz dzieci - hasło otwarte (ostatnia)
- 22:59, 10 sty 2016 (różn. | hist.) . . (-4) . . m Rzecznik Praw Dziecka jako instytucja ochrony praw dziecka (ostatnia)
- 22:58, 10 sty 2016 (różn. | hist.) . . (-4) . . m Rzecznik Praw Dziecka (RPD) - hasło otwarte (ostatnia)
- 22:58, 10 sty 2016 (różn. | hist.) . . (-4) . . m Powinowactwo - hasło otwarte (ostatnia)
(od najświeższych | od najstarszych) Zobacz (50 nowszych | 50 starszych) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)